Witaj, poszukiwaczu!...
Pogoda dziś parszywa, a droga znojna, zatrzymaj się więc na chwilę w naszej Gospodzie. Przy solidnym kuflu Luskańskiego grzańca, wśród krzątających się panien, świat znów nabierze blasku...
Zbliżają się konkursy z unikatowymi nagrodami. Zapraszamy!

Pakiet dla Społeczności I (13.11.2015)

Najnowsze Wieści ze świata Sword Coast Legends

Które poprawki uważasz za najważniejsze?

Nowe, unikatowe drzewka umiejętności dla Postaci Graczy (m.in. Nekromacja!)
1
5%
Możliwość tworzenia własnych obszarów od podstaw przy użyciu 171 obiektów (póki co "zestaw natury" wraz z budowlami)
5
25%
Możliwość resetowana punktów wydanych na umiejętności (Respec)
4
20%
Skrzynia na ekwipunek postaci
2
10%
Możliwość wykonywania zaawansowanych testów atrybutów (rzuty kostką z modyfikatorami, np. test Siły, Charyzmy, Inteligencji, Zręczności, Nasłuchiwania itd.)
3
15%
Większa liczba umiejętności dostępnych dla potworów i BN'ów w przygodach
1
5%
Poprawki istniejących bugów
4
20%
 
Liczba głosów: 20
Awatar użytkownika

Autor wątku
SwordCoastPL
Harfiarz
Harfiarz
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2015, 17:35
Skąd: Faerûn
Rasa: Człowiek
Kontakt:
Status: Offline

Pakiet dla Społeczności I (13.11.2015)

Postautor: SwordCoastPL » 10 lis 2015, 23:06

Witajcie bohaterowie!

Ash z N-Space potwierdził nam już datę wydania pierwszego Pakietu dla Społeczności.
Wejdzie on jako darmowy patch na Steam - zgodnie z obietnicą - już w tym tygodniu, wieczorem 13. Listopada 2015.
Jako że czas EST przesunięty jest wobec polskiego o 6 godzin w przód, może się zdarzyć, że aktualizacja będzie dostępna u nas w sobotę 14. Listopada nad ranem.

Co ma zawierać? Według zapowiedzi:

Pakiet dla Społeczności I
(Community Pack I)


  • Odblokowanie dla graczy kampanijnych drzewek umiejętności
    Unikatowe drzewka umiejętności kompanów będą dostępne dla postaci graczy w modułach jeżeli ukończysz w kampanii przygody dotyczące danego kompana. (klaryfikacja na korzyść graczy: 12.11.2015)
  • Zestaw natury:
    Nowy, otwarty leśny obszar o czystej powierzchni, przygotowany do dostosowania przez graczy za pomocą ponad 150 nowych obiektów Mistrza Podziemi (jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie - początkowo obiektów będzie dokładnie 171).
  • Możliwość zresetowania punktów umiejętności (Skill Respec)
    Postacie, które chcą zmienić poprzednio wybrane umiejętności, będą w stanie to zrobić. Można będzie odzyskać każdy punkt, co pozwoli na zmianę buildu, czy też ponowny wybór umiejętności bohatera. (nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że każdy kolejny punkt kosztował będzie więcej złota).
  • Schowki Graczy:
    Gracze mogli będą przechowywać swoje przedmioty w osobistych schowkach.
  • Testowanie Atrybutów
    Gracze mogli będą korzystać z rzutów umiejętności, które wezmą pod uwagę ich modyfikatory. Przykładowo, możliwe będzie wykonanie specjalnego rzutu na SIŁ (STR) i otrzymanie wyniku zmodyfikowanego przez wszelkie przedmioty i zdolności. (nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że możliwości będzie dużo więcej - rzut kością otrzyma postać prostego wzoru matematycznego)
  • Zwiększenie liczby dostępnych umiejętności potworów
    Niestandardowe stworzenia będą mieć do dyspozycji dodatkowe umiejętności.
  • Poprawki błędów i korzystanie z dalszych uwag społeczności SCL na ile czas pozwoli

A oto dzisiejsze (10.11.2015) notki od Asha:

  • PS1 dostępny będzie wieczorem w Piątek 13 Listopada (tak na szczęście, prawda?)
  • W czwartek odbędzie się Stream na Twitchu, w którym przedstawimy wiele z nowości. Zacznie się około 21-szej polskiego czasu 12 Listopada.
  • Lista Poprawek dostępna będzie przed wysłaniem aktualizacji na serwery
  • PS1 zawierać będzie szeroki zestaw poprawek bugów
  • PS1 otrzyma więcej zawartości

Uwagi: Ankieta jest anonimowa. Każdy może oddać do 3 głosów, maksymalnie jeden głos na jedną opcję, powodując ukazanie priorytetów.

Udanych łupów!


Wróć do „Najnowsze Wieści”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: W tej chwili wszyscy Bohaterowie są na wyprawach. Zdarzają się jednak podróżni... i 1 gość