Witaj, poszukiwaczu!...
Pogoda dziś parszywa, a droga znojna, zatrzymaj się więc na chwilę w naszej Gospodzie. Przy solidnym kuflu Luskańskiego grzańca, wśród krzątających się panien, świat znów nabierze blasku...
Zbliżają się konkursy z unikatowymi nagrodami. Zapraszamy!

Szkoła Modowania 101

Najgłębsze Arkana tworzenia, dział Mistrzów Podziemi. To nie miejsce dla zwykłych Śmiertelników, wchodzisz na własną odpowiedzialność. Spoilery.
Awatar użytkownika

Autor wątku
SwordCoastPL
Harfiarz
Harfiarz
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2015, 17:35
Skąd: Faerûn
Rasa: Człowiek
Kontakt:
Status: Offline

Szkoła Modowania 101

Postautor: SwordCoastPL » 16 lis 2015, 3:44

101 Modera

Od czasu Pakietu Społecznościowego 1 (opublikowany 13. Listopada), SCL oferuje szybki i łatwy sposób obsługi oraz dzielenia się zmodyfikowanymi plikami. Wszelkie wspierane w Modach pliki umieszczone w nowym folderze "Mods" zastąpią wersje tych samych plików z aktualnej wersji gry, o ile tylko włączyłeś swojego Moda w pliku konfiguracji.

Do aktualnie wspieranych w Modach plików należą:
  • Pliki XML lochów
  • Pliki Szablonów Danych (JSON)

Sword Coast Legends korzysta z funkcji Steam "Valve Anti-Cheat", więc występują pewne istotne "Dozwolne" oraz "Nie dozwolone", o których warto pamiętać modyfikując grę. Środki te stosowane są przeciwko oszustom którzy mogliby zepsuć innym rozgrywkę online, a nie przeciwko Moderom. Otwarcie wspieramy i zachęcamy Moderów do poszerzania i dostosowywania gameplaya SCL we wszelki sposób jaki się im tylko zamarzy, pod warunkiem że będą oni przestrzegać naszej zaktualizowanej EULA (do przeczytania tutaj).

DOZWOLONE
  • Używanie zewnętrznych narzędzi do rozpakowywania/przepakowywania plików Unity Assets. Nie jest to przez nas bezpośrednio wspierane, ale korzystając z tych narzędzi nie uruchomisz zabezpieczeń Steam przeciwko cheaterom. Przejrzyj odpowiednie wątki na forum by dowiedzieć się jak uzyskać dostęp do tych plików.
  • Edytowanie/Aktualizowanie/Nadpisywanie wszelkich plików danych. SCL to gra wręcz ekstremalnie oparta na danych, więc otrzymujecie możliwość wpływania na wiele systemów gry zawartych w jej plikach.
  • Dzielcie się wiedzą! Napiszcie o tym co udało się Wam znaleźć lub czego nauczyć, zapraszamy także do korzystania z wiki (wiki polskiej społeczności / oryginalne angielskie).
  • Dzielcie się swoją twórczością! Dołożymy starań, aby dzielenie się Modami było proste i zrozumiałe. Zerknijcie na wiki po więcej informacji.
  • Zadawajcie pytania. Członkowie N-Space będą zaglądać na forum Moderskie (ang. oficjalne: LINK), posiadamy także dobrze poinformowaną i zmotywowaną społeczność graczy, którzy z przyjemnością Wam pomogą.
  • Dajcie nam znać jak jeszcze możemy Wam pomóc by uczynić ten proces prostszym i łatwiej dostępnym.

NIE DOZWOLONE
  • Nie używajcie narzędzi do skanowania pamięci (lub innych narzędzi hakerskich) przy uruchomionej grze. Zaalarmuje to Steamowy system anti-cheat, a Wasze konta zostaną VAC-Zbanowane przez Steam, co oznacza, że nie będziecie już mogli grać online w gry korzystające z VAC (Valve Anti-Cheat).
  • Nie modyfikujcie naszych plików DLL ani plików exe. To również przyniesie Wam VAC Ban.
Sprawdźcie ten artykuł na oficjalnym wiki aby rozpocząć przygodę z Modami

Miłej zabawy!
~[NS]Timmay

Linki:
Źródło tego wątku
Forum Moderskie w Wersji Angielskiej
Moderskie Wiki w Wersji Angielskiej


Awatar użytkownika

Sarr
Wędrowny Czarodziej
Wędrowny Czarodziej
Posty: 68
Rejestracja: 20 lut 2015, 2:53
Skąd: The Planes
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Podziękował: 11 razy
Doceniony: 6 razy
Kontakt:
Status: Offline

Odp: Szkoła Modowania 101

Postautor: Sarr » 16 lis 2015, 4:03

Może zacznijmy od czegoś prostego. Mod na odpalanie Sword Coast Legends nieco szybciej :czacha:

"Mod, który potrafi wykonać nawet Twoja... Mama"

Krok 1: Przejdź do folderu 'Steam\steamapps\common\Sword Coast Legends\SwordCoast_Data\StreamingAssets\Movies' i przenieś pliki 'boot_dev_480p.avi' oraz 'boot_dnd_480p.avi' files do nowego subfolderu który nazwij 'backup'.
Krok 2:Od tej pory gra będzie się uruchamiać bez nieco wkurzających początkowych logo.

Autor: Zapgun
Źródło: Link
Obrazek
Polski Portal Sword Coast Legends: http://www.swordcoast.pl
Polskie Forum Sword Coast Legends: forum.swordcoast.pl
Facebook: https://www.facebook.com/SwordCoastPL
Twitter: https://twitter.com/SwordCoastPL

Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę.

Szybka odpowiedź


Jeśli chcesz zabezpieczyć się przed automatycznym publikowaniem postów, musisz wprowadzić oba widoczne słowa do znajdujących się tutaj pól tekstowych.
Zmień wielkość liter: 
   

Wróć do „Sword Coast Legends - Mistrzowie Podziemi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: W tej chwili wszyscy Bohaterowie są na wyprawach. Zdarzają się jednak podróżni... i 1 gość