Hej,
Moje pytanie jest takie - czy tryb multi w SCL jest dokładnie takie jak go wszędzie opisują? W sensie nie będzie czegoś takiego jak w Neverwinter Nights, że będą przeróżne serwery na których będzie toczyć się życie? Rozumiem, że będą to po prostu sesje małej grupy graczy razem z DM i będą to jednorazowe questy (zarządzane przez DM)?
Kurcze, tutaj multi powinien być właśnie taki jak w NWN wtedy gra byłaby nieśmiertelna.
Multiplayer
Wsparcie
-
- Wędrowny Czarodziej
- Posty: 80
- Rejestracja: 20 lut 2015, 2:53
- Skąd: Usa
- Płeć: Mężczyzna
- Rasa: Człowiek
- Podziękował: 11 razy
- Doceniony: 6 razy
- Kontakt:
- Status: Offline
Odp: Multiplayer
Gromix pisze:Źródło posta Hej,
Moje pytanie jest takie - czy tryb multi w SCL jest dokładnie takie jak go wszędzie opisują? W sensie nie będzie czegoś takiego jak w Neverwinter Nights, że będą przeróżne serwery na których będzie toczyć się życie? Rozumiem, że będą to po prostu sesje małej grupy graczy razem z DM i będą to jednorazowe questy (zarządzane przez DM)?
Kurcze, tutaj multi powinien być właśnie taki jak w NWN wtedy gra byłaby nieśmiertelna.
Witaj Gromix! : )
Niestety w obecnej wersji Sword Coast Legends nie ma jeszcze tzw. "persistent worlds". Jest to owszem coś, czego wielu graczy domaga się od n-Space, więc myślę, że warto będzie trzymać rękę na pulsie, naciskać devsów i myśleć, dyskutować na forum jak by to mogło wyglądać w naszej grze . Ale jest jeszcze tyle do zrobienia, że z tym się na pewno zejdzie - mamy rzeczy dużo bardziej priorytetowe...
SCL jest inną grą niż Neverwinter Nights, mimo wielu podobieństw. Póki co określiłbym to jako mix Baldur's Gate z NwN plus możliwość ciekawego roleplaying lub hack 'n slash (co kto woli) z udziałem Mistrza Podziemi .
Jednak tworzy tę grę niewielkie studio, nie jest to Bioware ani nawet Obsidian. To ludzie doświadczeni m.in. przy Dragon Age czy Massive Effect, ale ich niewielka ekipa powoduje, że z rozwojem i poprawianiem gry będziemy im pomagać na bieżąco.
Możliwości edytora Kampanii (a więc nie tylko 1. przygody, a serii przygód) są póki co dość skromne w porównaniu z oficjalną kampanią, więc nie przeraź się. Daleko temu do NwN. Np. nie ma jeszcze realnych dialogów, są tylko teksty przyjmowania lub odrzucania questa. Jednak edytor SCL ma tę przewagę, że tworzy się w nim 10x szybciej i przyjemniej niż w NwN. Ponadto, gra wygląda ślicznie. Gdy z czasem rozrośnie się to do możliwości zbliżonych do Neverwinter Nights, będzie naprawdę konkretnie.
n-Space to małe, ale wyjątkowo oddane, utalentowane studio. Pracują mocno nad wszelkimi bugami, wprowadzają też mnóstwo poprawek na życzenie graczy i będą tę grę rozwijać tak, jak tego oczekujemy. Przynajmniej tak to jest w założeniu.
Branching dialogs (drzewka dialogów) i poruszanie się po mapie w sposób "tile by tile" (bezpośrednie przechodzenie z lokacji do lokacji, bez użycia mapy) to teraz chyba główne życzenia graczy. Devsi mówili o tym nie raz, co sugeruje, że praca nad tymi funkcjami trwa.
-
Autor wątku - Włóczykij
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 paź 2015, 9:29
- Płeć: Mężczyzna
- Rasa: Człowiek
- Status: Offline
Odp: Multiplayer
Pewnie, nie wymagam żeby od razu był taki MP jak w nwn, ale mam cichą nadzieję że coś podobnego twórcy dodadzą. Z tego co wiem ekipa n-space uwielbia nwn'a więc może coś w tym kierunku zrobią Gra jest w świecie FR a to dla mnie najważniejsze. Chłopaki mówią że konkretnie rozbudują grę wiec pewnie tak będzie Co do spraw priorytetowych to fakt - dobrze by się grało z językiem PL bo mimo że zna się angielski to jednak klimat jest w takiej grze znacznie bardziej odczuwalny jak się go doświadcza w ojczystym języku
Wróć do „Sword Coast Legends - Forum Ogólne”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: W tej chwili wszyscy Bohaterowie są na wyprawach. Zdarzają się jednak podróżni... i 1 gość