Najgłębsze Arkana tworzenia, dział Mistrzów Podziemi. To nie miejsce dla zwykłych Śmiertelników, wchodzisz na własną odpowiedzialność. Spoilery.
-
Autor wątku
SwordCoastPL
- Harfiarz
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 mar 2015, 17:35
- Skąd: Faerûn
- Rasa: Człowiek
-
Kontakt:
-
Status:
Offline
Postautor: SwordCoastPL » 16 lis 2015, 3:44
101 ModeraOd czasu Pakietu Społecznościowego 1 (opublikowany 13. Listopada), SCL oferuje szybki i łatwy sposób obsługi oraz dzielenia się zmodyfikowanymi plikami. Wszelkie wspierane w Modach pliki umieszczone w nowym folderze "Mods" zastąpią wersje tych samych plików z aktualnej wersji gry, o ile tylko włączyłeś swojego Moda w pliku konfiguracji.
Do aktualnie wspieranych w Modach plików należą:- Pliki XML lochów
- Pliki Szablonów Danych (JSON)
Sword Coast Legends korzysta z funkcji Steam "Valve Anti-Cheat", więc występują pewne istotne "Dozwolne" oraz "Nie dozwolone", o których warto pamiętać modyfikując grę. Środki te stosowane są przeciwko oszustom którzy mogliby zepsuć innym rozgrywkę online, a nie przeciwko Moderom. Otwarcie wspieramy i zachęcamy Moderów do poszerzania i dostosowywania gameplaya SCL we wszelki sposób jaki się im tylko zamarzy, pod warunkiem że będą oni przestrzegać naszej zaktualizowanej EULA (
do przeczytania tutaj).
DOZWOLONE- Używanie zewnętrznych narzędzi do rozpakowywania/przepakowywania plików Unity Assets. Nie jest to przez nas bezpośrednio wspierane, ale korzystając z tych narzędzi nie uruchomisz zabezpieczeń Steam przeciwko cheaterom. Przejrzyj odpowiednie wątki na forum by dowiedzieć się jak uzyskać dostęp do tych plików.
- Edytowanie/Aktualizowanie/Nadpisywanie wszelkich plików danych. SCL to gra wręcz ekstremalnie oparta na danych, więc otrzymujecie możliwość wpływania na wiele systemów gry zawartych w jej plikach.
- Dzielcie się wiedzą! Napiszcie o tym co udało się Wam znaleźć lub czego nauczyć, zapraszamy także do korzystania z wiki (wiki polskiej społeczności / oryginalne angielskie).
- Dzielcie się swoją twórczością! Dołożymy starań, aby dzielenie się Modami było proste i zrozumiałe. Zerknijcie na wiki po więcej informacji.
- Zadawajcie pytania. Członkowie N-Space będą zaglądać na forum Moderskie (ang. oficjalne: LINK), posiadamy także dobrze poinformowaną i zmotywowaną społeczność graczy, którzy z przyjemnością Wam pomogą.
- Dajcie nam znać jak jeszcze możemy Wam pomóc by uczynić ten proces prostszym i łatwiej dostępnym.
NIE DOZWOLONE- Nie używajcie narzędzi do skanowania pamięci (lub innych narzędzi hakerskich) przy uruchomionej grze. Zaalarmuje to Steamowy system anti-cheat, a Wasze konta zostaną VAC-Zbanowane przez Steam, co oznacza, że nie będziecie już mogli grać online w gry korzystające z VAC (Valve Anti-Cheat).
- Nie modyfikujcie naszych plików DLL ani plików exe. To również przyniesie Wam VAC Ban.
Sprawdźcie ten artykuł na oficjalnym wiki aby rozpocząć przygodę z ModamiMiłej zabawy!
~[NS]Timmay
Linki:
Źródło tego wątkuForum Moderskie w Wersji AngielskiejModerskie Wiki w Wersji Angielskiej
[b][size=120]101 Modera[/size][/b]
[b]Od czasu Pakietu Społecznościowego 1 (opublikowany 13. Listopada), SCL oferuje szybki i łatwy sposób obsługi oraz dzielenia się zmodyfikowanymi plikami. [/b]Wszelkie wspierane w Modach pliki umieszczone w nowym folderze "Mods" zastąpią wersje tych samych plików z aktualnej wersji gry, o ile tylko włączyłeś swojego Moda w pliku konfiguracji.
[b]Do aktualnie wspieranych w Modach plików należą:[/b]
[list][*]Pliki XML lochów
[*]Pliki Szablonów Danych (JSON)[/list]
Sword Coast Legends korzysta z funkcji Steam "Valve Anti-Cheat", więc występują pewne istotne "Dozwolne" oraz "Nie dozwolone", o których warto pamiętać modyfikując grę. Środki te stosowane są przeciwko oszustom którzy mogliby zepsuć innym rozgrywkę online, a nie przeciwko Moderom. Otwarcie wspieramy i zachęcamy Moderów do poszerzania i dostosowywania gameplaya SCL we wszelki sposób jaki się im tylko zamarzy, pod warunkiem że będą oni przestrzegać naszej zaktualizowanej EULA ([url=https://swordcoast.com/eula]do przeczytania tutaj[/url]).
[b]DOZWOLONE[/b]
[list][*]Używanie zewnętrznych narzędzi do rozpakowywania/przepakowywania plików Unity Assets. Nie jest to przez nas bezpośrednio wspierane, ale korzystając z tych narzędzi nie uruchomisz zabezpieczeń Steam przeciwko cheaterom. Przejrzyj odpowiednie wątki na forum by dowiedzieć się jak uzyskać dostęp do tych plików.
[*]Edytowanie/Aktualizowanie/Nadpisywanie wszelkich plików danych. SCL to gra wręcz ekstremalnie oparta na danych, więc otrzymujecie możliwość wpływania na wiele systemów gry zawartych w jej plikach.
[*]Dzielcie się wiedzą! Napiszcie o tym co udało się Wam znaleźć lub czego nauczyć, zapraszamy także do korzystania z wiki (wiki polskiej społeczności / [url=http://swordcoastlegends.gamepedia.com/Modding]oryginalne angielskie[/url]).
[*]Dzielcie się swoją twórczością! Dołożymy starań, aby dzielenie się Modami było proste i zrozumiałe. Zerknijcie na wiki po więcej informacji.
[*]Zadawajcie pytania. Członkowie N-Space będą zaglądać na forum Moderskie (ang. oficjalne: LINK), posiadamy także dobrze poinformowaną i zmotywowaną społeczność graczy, którzy z przyjemnością Wam pomogą.
[*]Dajcie nam znać jak jeszcze możemy Wam pomóc by uczynić ten proces prostszym i łatwiej dostępnym.[/list]
[b]NIE DOZWOLONE[/b]
[list][*][b][color=#BF0000]Nie używajcie narzędzi do skanowania pamięci (lub innych narzędzi hakerskich) przy uruchomionej grze.[/color][/b] Zaalarmuje to Steamowy system anti-cheat, a Wasze konta zostaną VAC-Zbanowane przez Steam, co oznacza, że nie będziecie już mogli grać online w gry korzystające z VAC (Valve Anti-Cheat).
[*][b][color=#BF0000]Nie modyfikujcie naszych plików DLL ani plików exe.[/color][/b] To również przyniesie Wam VAC Ban.[/list]
[url=http://swordcoastlegends.gamepedia.com/Modding]Sprawdźcie ten artykuł na oficjalnym wiki aby rozpocząć przygodę z Modami[/url]
Miłej zabawy!
~[NS]Timmay
Linki:
[url=https://forums.swordcoast.com/index.php?/topic/8737-modding-101-read-this-first/]Źródło tego wątku[/url]
[url=https://forums.swordcoast.com/index.php?/forum/63-modding-corner/]Forum Moderskie w Wersji Angielskiej[/url]
[url=http://swordcoastlegends.gamepedia.com/Modding]Moderskie Wiki w Wersji Angielskiej[/url]
-
Sarr
- Wędrowny Czarodziej
- Posty: 77
- Rejestracja: 20 lut 2015, 2:53
- Skąd: Usa
- Płeć: Mężczyzna
- Rasa: Człowiek
- Podziękował: 11 razy
- Doceniony: 6 razy
-
Kontakt:
-
Status:
Offline
Postautor: Sarr » 16 lis 2015, 4:03
Może zacznijmy od czegoś prostego. Mod na odpalanie Sword Coast Legends nieco szybciej
"Mod, który potrafi wykonać nawet Twoja... Mama"Krok 1: Przejdź do folderu 'Steam\steamapps\common\Sword Coast Legends\SwordCoast_Data\StreamingAssets\Movies' i przenieś pliki 'boot_dev_480p.avi' oraz 'boot_dnd_480p.avi' files do nowego subfolderu który nazwij 'backup'.
Krok 2:Od tej pory gra będzie się uruchamiać bez nieco wkurzających początkowych logo.
Autor:
ZapgunŹródło:
Link
Może zacznijmy od czegoś prostego. Mod na odpalanie Sword Coast Legends nieco szybciej :czacha:
[b]"Mod, który potrafi wykonać nawet Twoja... Mama"[/b]
[b]Krok 1:[/b] Przejdź do folderu 'Steam\steamapps\common\Sword Coast Legends\SwordCoast_Data\StreamingAssets\Movies' i przenieś pliki 'boot_dev_480p.avi' oraz 'boot_dnd_480p.avi' files do nowego subfolderu który nazwij 'backup'.
[b]Krok 2:[/b]Od tej pory gra będzie się uruchamiać bez nieco wkurzających początkowych logo.
Autor: [url=https://forums.swordcoast.com/index.php?/user/3855-zapgun/]Zapgun[/url]
Źródło: [url=https://forums.swordcoast.com/index.php?/topic/8815-a-mod-even-your-mother-can-do]Link[/url]