Szkoła Modowania 101

Najgłębsze Arkana tworzenia, dział Mistrzów Podziemi. To nie miejsce dla zwykłych Śmiertelników, wchodzisz na własną odpowiedzialność. Spoilery.
Awatar użytkownika

Autor wątku
SwordCoastPL
Harfiarz
Harfiarz
Posty: 2
Rejestracja: 18 mar 2015, 17:35
Skąd: Faerûn
Rasa: Człowiek
Kontakt:
Status: Offline

Szkoła Modowania 101

Postautor: SwordCoastPL » 16 lis 2015, 3:44

101 Modera

Od czasu Pakietu Społecznościowego 1 (opublikowany 13. Listopada), SCL oferuje szybki i łatwy sposób obsługi oraz dzielenia się zmodyfikowanymi plikami. Wszelkie wspierane w Modach pliki umieszczone w nowym folderze "Mods" zastąpią wersje tych samych plików z aktualnej wersji gry, o ile tylko włączyłeś swojego Moda w pliku konfiguracji.

Do aktualnie wspieranych w Modach plików należą:
  • Pliki XML lochów
  • Pliki Szablonów Danych (JSON)

Sword Coast Legends korzysta z funkcji Steam "Valve Anti-Cheat", więc występują pewne istotne "Dozwolne" oraz "Nie dozwolone", o których warto pamiętać modyfikując grę. Środki te stosowane są przeciwko oszustom którzy mogliby zepsuć innym rozgrywkę online, a nie przeciwko Moderom. Otwarcie wspieramy i zachęcamy Moderów do poszerzania i dostosowywania gameplaya SCL we wszelki sposób jaki się im tylko zamarzy, pod warunkiem że będą oni przestrzegać naszej zaktualizowanej EULA (do przeczytania tutaj).

DOZWOLONE
  • Używanie zewnętrznych narzędzi do rozpakowywania/przepakowywania plików Unity Assets. Nie jest to przez nas bezpośrednio wspierane, ale korzystając z tych narzędzi nie uruchomisz zabezpieczeń Steam przeciwko cheaterom. Przejrzyj odpowiednie wątki na forum by dowiedzieć się jak uzyskać dostęp do tych plików.
  • Edytowanie/Aktualizowanie/Nadpisywanie wszelkich plików danych. SCL to gra wręcz ekstremalnie oparta na danych, więc otrzymujecie możliwość wpływania na wiele systemów gry zawartych w jej plikach.
  • Dzielcie się wiedzą! Napiszcie o tym co udało się Wam znaleźć lub czego nauczyć, zapraszamy także do korzystania z wiki (wiki polskiej społeczności / oryginalne angielskie).
  • Dzielcie się swoją twórczością! Dołożymy starań, aby dzielenie się Modami było proste i zrozumiałe. Zerknijcie na wiki po więcej informacji.
  • Zadawajcie pytania. Członkowie N-Space będą zaglądać na forum Moderskie (ang. oficjalne: LINK), posiadamy także dobrze poinformowaną i zmotywowaną społeczność graczy, którzy z przyjemnością Wam pomogą.
  • Dajcie nam znać jak jeszcze możemy Wam pomóc by uczynić ten proces prostszym i łatwiej dostępnym.

NIE DOZWOLONE
  • Nie używajcie narzędzi do skanowania pamięci (lub innych narzędzi hakerskich) przy uruchomionej grze. Zaalarmuje to Steamowy system anti-cheat, a Wasze konta zostaną VAC-Zbanowane przez Steam, co oznacza, że nie będziecie już mogli grać online w gry korzystające z VAC (Valve Anti-Cheat).
  • Nie modyfikujcie naszych plików DLL ani plików exe. To również przyniesie Wam VAC Ban.
Sprawdźcie ten artykuł na oficjalnym wiki aby rozpocząć przygodę z Modami

Miłej zabawy!
~[NS]Timmay

Linki:
Źródło tego wątku
Forum Moderskie w Wersji Angielskiej
Moderskie Wiki w Wersji Angielskiej


Wsparcie
Awatar użytkownika

Sarr
Wędrowny Czarodziej
Wędrowny Czarodziej
Posty: 77
Rejestracja: 20 lut 2015, 2:53
Skąd: Usa
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Podziękował: 11 razy
Doceniony: 6 razy
Kontakt:
Status: Offline

Odp: Szkoła Modowania 101

Postautor: Sarr » 16 lis 2015, 4:03

Może zacznijmy od czegoś prostego. Mod na odpalanie Sword Coast Legends nieco szybciej :czacha:

"Mod, który potrafi wykonać nawet Twoja... Mama"

Krok 1: Przejdź do folderu 'Steam\steamapps\common\Sword Coast Legends\SwordCoast_Data\StreamingAssets\Movies' i przenieś pliki 'boot_dev_480p.avi' oraz 'boot_dnd_480p.avi' files do nowego subfolderu który nazwij 'backup'.
Krok 2:Od tej pory gra będzie się uruchamiać bez nieco wkurzających początkowych logo.

Autor: Zapgun
Źródło: Link

Szybka odpowiedź

Zmień wielkość liter: 
   

Wróć do „Sword Coast Legends - Mistrzowie Podziemi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: W tej chwili wszyscy Bohaterowie są na wyprawach. Zdarzają się jednak podróżni... i 1 gość